1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met ABN AMRO?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact ABN AMRO klantenservice

De contact- en klantenservice pagina van ABN AMRO start met een overzichtelijk keuze menu om uw onderwerp van uw vraag direct gericht op te zoeken.

Via doorklik menu’s komt u zo eenvoudig en snel op de juiste plek terecht.

 

De ABN AMRO bank werkt met een chatbot  genaamd Anna. Komt Anna er niet uit? Dan neemt een collega van ABN AMRO het gesprek over.

Voordeel van de chatbot is dat u altijd direct reactie krijgt en waarschijnlijk snel geholpen bent met uw vraag.

 

U kunt er ook voor kiezen een afspraak te maken met een adviseur. Dat vinden sommige mensen het prettigst even persoonlijk contact.

Dit kan via een persoonlijk gesprek via videobellen of op kantoor.

Via een button op de klantenservicepagina van ABN AMRO kunt u direct een afspraak maken

 

Heeft u liever telefonisch contact? Dan kunt u de klantenservice bellen. De ABN AMRO bank is bereikbaar via: 0900-0024 (Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 21.00 uur Zaterdag tussen 09.00 en 17.30 uur Op zon – en feestdagen gesloten)

Als u telefonisch contact opneemt met de bank krijgt u een keuzemenu te horen. Om het bellen met de bank makkelijker te maken staan alle opties van dit menu hieronder genoemd.  Op die manier weet u vooraf aan uw telefoongesprek al welke optie het beste past bij uw vraag. Zo hoeft u niet het hele geluidsfragment af te luisteren en kunt u sneller uw bankzaken regelen. Als u al klant bent houdt u dan uw bankrekeningnummer bij de hand. De medewerker kan u dan nog sneller helpen.

Via een button komt u bij een pagina met een overzicht van alle telefoonnummers voor privé klanten. Telefoonnummers – privé klanten – ABN AMRO

Er staat 17 onderwerpen uitgelegd op de klantenservice pagina van de ABN AMRO met de juiste contactinformatie en bijbehorende telefoonnummers op deze pagina.

 

Voor dagelijkse zaken zoals betaalpassen, overboeken en sparen kunt u bellen naar het 0900 0024 telefoonnummer. (Vanuit het buitenland:  bel +31 10 241 17 20)

 

Bellen is ook mogelijk direct vanuit de ABN AMRO app, voordelen hiervan zijn:

  • Geen nummer meer intoetsen
  • Gelijk zien wat de wachttijd is
  • We zien wie u bent, dat gaat sneller

Informatie hierover treft u aan op deze pagina: Bellen vanuit de ABN AMRO app – ABN AMRO

KEUZE MENU indien u telefonisch contact opneemt met de ABN AMRO klantenservice:

  • Toets 1: Indien u belt voor uw privé bankzaken, als particulier

    • 1 Als u belt omdat wij u hebben gevraagd uw adres of identiteitsbewijs aan te leveren.
    • 2 Voor alle andere vragen
  • Toets 2: Voor zakelijke bankzaken, indien u ondernemer bent of belt namens een bedrijf

    • 1 voor hulp bij internetbankieren- of mobielbankieren app
      • 1 om uw rekeningnummer op te geven
      • 2 als u geen rekeningnummer heeft
    • 2 voor financiering
    • 3 voor incasso’s
    • 4 voor verzekeringen
    • 5 voor vreemde valuta
    • 6 voor overige vragen

ABN AMRO klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 21.00 uur Zaterdag tussen 09.00 en 17.30 uur Op zon – en feestdagen gesloten

Telefoonnummers van de ABN AMRO klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 0900-0024

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden