1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met AD (Algemeen Dagblad)?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact AD (Algemeen Dagblad) klantenservice

Op de klantenservice pagina van het Algemeen Dagblad treft u diverse mogelijkheden om direct online het antwoord op uw vraag te vinden

U treft buttons aan met plaatjes en onderwerpen waarop u kunt klikken.

Er is veel online informatie te vinden over onderwerpen zoals de bezorging van uw krant, uw abonnement, wijzigingen of opzeggen, tarieven etc.

Onderaan de klantenservice pagina treft u ook een hele rij veel gestelde voorbeeldvragen aan, wellicht staat uw vraag hier ook tussen.

Komt u er via de klantenservice pagina en online toch niet uit, kunt u  op contact klikken. Er verschijnen diverse mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice van het AD.

  • Per Chat
  • Per telefoon
  • Per mail

Chat: 

U kunt een chat starten, er worden eerst wat persoonlijke gegevens van uw gevraagd, chatten kan op werkdagen tussen 8.30 – 21.00 u. Gemiddeld genomen heeft u via de chat binnen 2 minuten antwoord op uw vraag.

Telefoon:

Voor klachten over uw bezorging kunt u telefonisch contact opnemen met de bezorgservice van het AD.  Dit telefoonnummer is 088-0505055.  Bij een bezorgklacht, alvast ter info: U krijgt een keuzemenu,  de computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

 

Belt u voor iets anders?  Omdat u bijvoorbeeld het antwoord op uw vraag online niet heeft kunnen vinden?  Dan belt u met de klantenservice, dit telefoonnummer is 088-0505050. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30- 21.00 uur.* * De Klantenservice is het beste te bereiken na 14:00 uur. Indien u belt met de klantenservice, hoort u een stem aangeven, welkom bij DPG media (daar zit het AD bij aangesloten dus dat is goed), een computer stem vraagt of u uw vraag wilt inspreken, nadat u dit heeft gedaan, wordt u doorverbonden met een medewerker of bij drukte in een wachtrij geplaatst.

 

 

 

AD (Algemeen Dagblad) klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 08.30 tot 21.00

Telefoonnummers van de AD (Algemeen Dagblad) klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 088-0505050

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden