1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met ANWB?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact ANWB klantenservice

Indien u de service en contactpagina van ANWB bezoekt, treft u  als eerste 2 infovakken aan:  Een vak met tips voor het zelf regelen en een vak voor meer informatie.

Bij zelf regelen staat bijvoorbeeld genoemd: Adreswijziging doorgeven, kosten declareren. Bij meer informatie staat bijvoorbeeld: Al u vragen heeft over facturen, of over ANWB reizen.

Kunt u het antwoord of de informatie online niet vinden, dan zijn er verschillende manieren om contact op te nemen met de ANWB klantenservice.

Wilt u liever contact opnemen dan ziet u 5 buttons waarop u kunt klikken voor het verkrijgen van de juiste contactinformatie te weten:

Vraag stellen

Live chat / ma t/m vr: 8:30 – 18:00 uur / za: 10:00 – 16:00 uur.

Telefoon / ma t/m vr: 8:30 – 18:00 uur. / za: 10:00 – 16:00 uur. T. 088 269 22 22
Informatie over en verkoop van alle ANWB-diensten en – producten. Ook reisadvies en informatie over verzekeringen, recreatie en toerisme.

Facebook en Twitter  / Antwoord binnen 1 werkdag

Contactformulier / Antwoord binnen 10 werkdagen.

Pech of schade melden

Online kunt u pech of schade melden, hiervoor treft u een button aan.

Alarmcentrale Stat u niet veilig? Bijvoorbeeld langs de snelweg? Bel dan de ANWB Alarmcentrale.

Vanuit Nederland: t. 088 269 2888 / Vanuit het buitenland: T. 0031 70 314 14 14

Pech melden ANWB voor de Zaak / Online pech melden zakelijk

Of bel in Nederland naar: T. 088 269 21 00 / Of bel vanuit het buitenland naar: +31 88 269 14 64

Opzegging doorgeven

Telefoon / ma t/m vr: 8:30 – 18:00 uur. / za: 10:00 – 16:00 uur. T. 088 269 22 22 (voor het opzeggen van een overleden persoon is een formulier op de klantenservice pagina aanwezig)

ANWB Winkel of locaties

Via een link komt u eenvoudig bij adressen, locaties en telefoonnummers van alle ANWB winkels

Klacht indienen

Via deze button kunt u online een klacht indienen

 

Indien u belt met het telefoonnummer 088 269 22 22 hoort u een een telefoonstem en volgt er een keuzemenu. Zie het keuzemenu hieronder, hiermee kunt u eenvoudig sneller verder en hoeft u niet het gehele bandje af te luisteren.

Kies 1 indien u met pech staat of indien u een vraag heeft voor de alarmcentrale

Kies 2 voor vragen over uw lidmaatschap of de wegenwacht

Kies 3 voor vragen over verzekeringen

Kies 4 voor vragen over Mijn ANWB, apps, entreebewijzen of een webwinkel bestelling

Kies 5 voor andere ANWB diensten zoals credit-card, tijdschriften, reisinformatie, campings

ANWB klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 08.30 tot 18.00

Telefoonnummers van de ANWB klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 088 269 22 22

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden