1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met DHL?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact DHL klantenservice

Algemeen klantenservice

De contactpagina van DHL klantenservice, begint met een zoekveld waarin je jouw vraag kan stellen of een onderwerp kan plaatsen waarop dan direct online informatie wordt gezocht.

Via een dropdown menu van veelgestelde vragen kom je een hele rij voorbeeldvragen tegen, wellicht staat daar uw vraag ook tussen.

Veel vragen gaan uiteraard over verzenden, ontvangen en/of bezorgen. Deze trefwoorden vind u dus veel terug op deze pagina.

Chatbot Tracy

Op de DHL klantenservice en contactpagina voor consumenten tref je chat bot Tracy. Dit is de chat van DHL en Tracy kan je verder helpen met antwoorden op jouw vragen.

Een aantal vragen staan al voor-geformuleerd die kan je ook eenvoudig selecteren. De chat s 24/7 bereikbaar en antwoord ontvangt u doorgaans binnen 2 minuten.

Andere mogelijkheden om in contact te komen met DHL zijn

  1. via Facebook, reactie binnen enkele uren (Binnen openingstijden) DHL Parcel | Facebook
  2. via Twitter, reactie binnen enkele uren (Binnen openingstijden)
  3. via Telefoonnummer 0900 2222120, € 1,00 per gesprek + uw gebruikelijke belkosten, wachttijd afhankelijk van aantal wachtenden.
  4. via Telefoonnummer 088 0552000, gebruikelijke belkosten, telefoonstem vraagt direct: Nederlands toets 1, Engels press 2,  erna volgt een keuze menu:
  • keuze 1 = verzenden of tarieven opvragen
  • keuze 2 =  zending traceren
  • keuze 3 = is vaste klant worden,
  • keuze 4 = facturen of opzegging
  • keuze 5 = overige vragen

 

 

DHL klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 0900 tot 1700

Telefoonnummers van de DHL klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 088 0552000

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden