Telefonisch contact
Bel 1830 - 100 cent p/m- Snel een telefoonnummer vinden
- Persoonlijk contact
- Uw stap naar de klantenservice
[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]
Contactinformatie klantenservice

Alles over Energiedirect
Contact met de klantenservice
Via de klantenservice- en contactpagina van Energiedirect krijgt u hulp bij het vinden van het antwoord op uw vraag en/of de juiste informatie.
Er staan voorgestelde klantenservice vragen en antwoorden, wie weet staat uw antwoord hier tussen?
Helpdesk voor u
Zo vind u wellicht snel wat u zoekt en regelt u de meeste energiezaken eenvoudig zelf online.
Contact via de Regelneef app
U kunt ook de Regelneef app downloaden, via deze app zijn uw energiezaken direct geregeld vanuit uw broekzak. De app is altijd up-to-date, u kunt er zelf veel regelen en hij geeft reminders bij belangrijke momenten.
Via Sociale media kunt u Energiedirect ook bereiken. U kunt een bericht sturen via Facebook of Twitter, de medewerkers van de Energiedirect klantenservice zitten voor u klaar op werkdagen van 9.00 – 20.00 u en op zaterdag van 9.00 – 17.00 u.
Telefoonnummer bij storing
Wilt u info over- of heeft u een vraag over een gas- of stroomstoring? Op de website van de netbeheerders ziet u of er een storing op uw adres is.
Wilt u een storing melden? Dit kan op het telefoonnummer 0800 9009 Bellen kan 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.
U kunt ook online chatten met Energiedirect. Dit betekend geen wachttijd en altijd snel geholpen. Stelt u gerust uw vraag via de chatbot online.
Bellen met Energiedirect.nl
Wilt u liever telefonisch contact? Liever bellen? Dit kan, u kunt dan bellen naar het telefoonnummer 0900 3347328, u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten.
Energiedirect is telefonisch bereikbaar via: 0900 3347328
Openingstijden klantenservice: ma t/m vr van 0900 tot 1400