1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met Enexis?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact Enexis klantenservice

Er is een klantenservice en contactpagina voor Particulier alsmede Zakelijk. U kiest uiteraard welke bij u past.

Bij de pagina voor particulier treft u direct 3 blokken aan met onderwerpen voor mogelijke vragen en onderwerpen.

  • Bij u thuis (zoals, aansluitwaarde opzoeken, metertype opzoeken, afsluiten voorkomen)
  • zaken die u direct kunt regelen (zoals, afspraak slimme meter verzetten, aansluiting wijzigen, aansluiting aanvragen)
  • zaken die u zelf wilt doorgeven. (zoals, storing melden, schade melden, klacht indienen)

U treft online op deze pagina ook veel gestelde vragen en oplossingen en de mogelijkheid om direct contact op te nemen indien u uw oplossing online niet heeft kunnen vinden.

  • U kunt telefonisch contact opnemen, met het nummer 088 857 70 00
  • U kunt een email sturen
  • U kunt laten weten dat u graag wilt worden teruggebeld.

Gaslucht? Bel het storingsnummer 0800-9009.

Indien u belt naar 088-857 7000 krijgt u een telefoonstem te horen en een keuzemenu. Zie hieronder een voorbeeld van het keuzemenu. Zo hoeft u niet het gehele bandje af te luisteren en kunt u sneller de juiste keuze maken. 

Eerste vraag is: Belt u voor het Uitlezen slimme meter toets 0 (nul). Gevolgd door melding dat het gesprek wordt opgenomen.

Kies 1 voor een vraag over gas of elektriciteitsstoring

Kies 2 voor een vraag over meterstanden, uw verbruik, uw energiecontract

Kies 3 voor een vraag over de slimme meter

Kies 4 voor een vraag over een nieuwe aansluiting, wijziging op bestaande aansluiting

Kies 5 voor een vraag over een afsluiting voorkomen of afgesloten aansluiting her-aansluiten

Kies 6 voor een vraag over het opwekken of terugleveren van energie, elektrisch vervoer, zonnepanelen

Kies 7 voor overige vragen

 

 

Enexis klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 0800 tot 1700

Telefoonnummers van de Enexis klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 088-857 70 00

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden