Telefonisch contact

Bel 1830 - 100 cent p/m
  • Snel een telefoonnummer vinden
  • Persoonlijk contact
  • Uw stap naar de klantenservice

[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]

Contactinformatie klantenservice

Alles over ING Bank

Helpdesk voor u

Veel bankzaken zijn eenvoudig te regelen in de app of Mijn ING. Kom je er niet uit? Dan kun je met ING Bank chatten of bellen.

Vermijd wachttijden en regel ’t zelf wanneer het jou het beste uitkomt.

Contact met de klantenservice

Contact over digitaal bankieren

Hulp bij digitaal bankieren

Klantenservice voor vragen over betalingen

Betalingen

Voor als je er niet uit komt, klantenservice diensten

Bellen met de Alarmlijn

Voor het melden van vermissing, diefstal of fraude. En het blokkeren van creditcards en overschrijvingskaarten. Je betaalpas blokkeer je zelf in de app of Mijn ING.

Bellen bij schade, nood of problemen? 

Vervelend dat je schade hebt. We staan klaar om je te helpen. Check of je schade onder de verzekering valt en meld het online. Dan gaan we direct voor je aan de slag.

Klantenservice

Je meeste bankzaken regel je gewoon online. Daar vind je ook het antwoord op veel van je vragen. Toch niet gelukt of gevonden? Bekijk hoe je ons het beste bereikt. Het snelst en het makkelijkst bel je vanuit je app. Dan weten we wie je bent en hebben we je gegevens direct bij de hand. Snel, veilig en makkelijk. Je vindt het onder ‘Service’, rechts onderin de app.

Bel je niet vanuit je app? Houd dan je betaalpas en je rekeningnummer bij de hand.

Contact via chat

En verder

Voor een telefoongesprek met de ING betaal je alleen de kosten van je telefonieaanbieder. Ook als je belt vanuit de app.

ING Bank is telefonisch bereikbaar via: 0202288888

Openingstijden klantenservice: ma t/m vr van 0830 tot 1700

Bel 1830 - 100 cent p/m