1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met KLM?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact KLM klantenservice

Op de klantenservice pagina van de KLM treft u diverse mogelijkheden aan om u te helpen bij uw vraag.

In blauwe buttons treft u een aantal voorbeeld onderwerpen zoals: De reis, de bagage, corona, de boeking, vertraagde of geannuleerde vlucht etc.

Wilt u in contact komen? Dit kan onder andere op de volgende manieren:

Whats app: via Whatsapp kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen en chatten.

Messenger: via Messenger kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen en chatten.

We raden u aan om Mijn Reis te gebruiken voor boekingswijzigingen, teruggave van kosten of compensatieverzoeken.

Ga naar KLM TravelDoc voor de actuele reisbeperkingen op uw bestemming. Houd er rekening mee, voordat u contact op neemt, dat TravelDoc dezelfde bron is die onze medewerkers gebruiken om u te helpen. Zij kunnen u geen extra informatie geven over reisbeperkingen.

Bent u Flying Blue-deelnemer? Dan kunt u inloggen voor gepersonaliseerde hulp.

Indien u belt met het telefoonnummer van KLM hoort u een telefoonstem en een keuzemenu:

Dit begint met: Kies 1 voor Nederlands / Kies 2 voor Engels

Bent u een Flying Blue deelnemer? Kies # en anders hoort u het verzoek om te wachten.

De telefoonstem geeft aan online zoveel mogelijk verder te zoeken, de wachttijden voor een medewerker aan de telefoon kunnen lang zijn.

Er volgt nog een keuze menu via een * en indien u geen * kiest kunt u ook aan de lijn blijven, dan komt u vanzelf bij het volgende keuzemenu:

Kies 1 voor: Tickets kopen of  wijzigen

Kies 2 voor: Flying blue te kiezen

Kies 3 voor: Verloren of verlaten bagage of voorwerp in vliegtuig

Kies 4 voor: Claim indienen  of status lopende claim navragen

 

 

KLM klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 0900 tot 1700

Telefoonnummers van de KLM klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 020 4747747

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden