Telefonisch contact
Bel 1830 - 100 cent p/m- Snel een telefoonnummer vinden
- Persoonlijk contact
- Uw stap naar de klantenservice
[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]
Contactinformatie klantenservice

Alles over KLM
Helpdesk informatie KLM
Op de klantenservice en helpdesk pagina van de KLM treft u diverse mogelijkheden aan om u te helpen bij uw vraag en bij het vinden van de juiste informatie.
In blauwe buttons treft u een aantal voorbeeld klantenservice onderwerpen zoals: De reis, de bagage, corona, de boeking, vertraagde of geannuleerde vlucht etc.
Contact met de klantenservice
Wilt u in contact komen met de klantenservice? Dit kan onder andere op de volgende manieren:
Whats app: via Whatsapp kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen en chatten.
Messenger: via Messenger kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen en chatten.
Contact via Mijn Reis
We raden u aan om Mijn Reis te gebruiken voor boekingswijzigingen, teruggave van kosten of compensatieverzoeken.
Ga naar KLM TravelDoc voor de actuele reisbeperkingen op uw bestemming. Houd er rekening mee, voordat u contact op neemt, dat TravelDoc dezelfde bron is die onze medewerkers gebruiken om u te helpen. Zij kunnen u geen extra informatie geven over reisbeperkingen.
Bent u Flying Blue-deelnemer? Dan kunt u inloggen voor gepersonaliseerde hulp.
KLM Bellen
Indien u belt met het telefoonnummer van KLM hoort u een telefoonstem en een keuzemenu:
Dit begint met: Kies 1 voor Nederlands / Kies 2 voor Engels
Bent u een Flying Blue deelnemer? Kies # en anders hoort u het verzoek om te wachten.
De telefoonstem geeft aan online zoveel mogelijk verder te zoeken, de wachttijden voor een medewerker aan de telefoon kunnen lang zijn.
Er volgt nog een keuze menu via een * en indien u geen * kiest kunt u ook aan de lijn blijven, dan komt u vanzelf bij het volgende keuzemenu:
Kies 1 voor: Tickets kopen of wijzigen
Kies 2 voor: Flying blue te kiezen
Kies 3 voor: Verloren of verlaten bagage of voorwerp in vliegtuig
Kies 4 voor: Claim indienen of status lopende claim navragen
KLM is telefonisch bereikbaar via: 020 4747747
Openingstijden klantenservice: ma t/m vr van 0900 tot 1700