1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met KVK?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact KVK klantenservice

De service en contactpagina van het KVK (Kamer van Koophandel) begint met een lijst met veel gestelde vragen en specifieke onderwerpen.

Wilt u uw bedrijf inschrijven of een specifieke wijziging doorgeven?  Dan kunt u bij het Kantoor van het KVK op afspraak langskomen. U treft op de service- en contactpagina een button waar u op kunt klikken om direct een afspraak te maken.

Er zijn in Nederland 18 KVK kantoren, een overzicht treft u aan op de service- en contactpagina.

Wilt u met de KVK in contact komen, dit kan op verschillende manieren:

  • POST: Wilt u de KVK post toesturen, zoals verklaringen, jaarrekeningen en algemene voorwaarden? Bekijk op de service- en contactpagina welk adres u per regio en welk documenttype u nodig heeft.
  • CHAT: U kunt ook chatten met een KVK medewerker. De medewerkers helpen je graag verder.
  • TWITTER: Via een tweet in Twitter kunt u ook uw vraag stellen
  • TELEFONISCH: Voor telefonisch contact met de KVK zijn er 4 telefoonnummers beschikbaar. De KVK is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 – 17.00 u. Indien u belt, houdt u rekening met een wachttijd.

Telefoonnummers:

Vragen over registers:  088 585 1585 (er volgt een keuzemenu, houd u a.u.b. uw KVK-nummer bij de hand. Hiermee kan de KVK u sneller van dienst zijn.)

Inschrijven, wijzigen, het aanvragen of bestellen van officiële documenten, registerproducten, adresbestanden, kvk-account, facturen en deponeren

Belt u voor het KVK Adviesteam of voor ondernemersvragen: 088 585 2222

Antwoord op vragen over bedrijf runnen, starten, innoveren, internationaal ondernemen, wetten & regels, marketing, personeel, veilig zaken doen en over de impact van het coronavirus op je onderneming.

 

 

KVK klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 0830 tot 1700

Telefoonnummers van de KVK klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 088-585 1585

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden