1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met Lebara?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact Lebara klantenservice

Op de klantenservice pagina van Lebara.nl treft u veel gestelde vragen aan, de openingstijden en de actuele situatie (of ze geopend zijn of niet).

Dit wordt direct gevolgd met 6 vierkante buttons met de onderwerpen:

  • Meest gezocht
  • Sim Only&rekening
  • Prepaid en opwaarderen
  • Simkaart & voicemail
  • Internet & dekking
  • Bestelling en nummerbehoud

Per onderwerp kunt u zoeken op iets dat bij uw vraag past en zo komt u wellicht online al tot het juiste antwoord op uw vraag.

Via de My Lebara app kunt u veel zelf regelen zoals  uw bundel aanpassen, uw verbruik checken, uw gegevens aanpassen of uw factuur bekijken.

Wilt u liever een winkel bezoeken omdat u bijvoorbeeld snel uw nieuwe simkaart wilt, of deze wilt opwaarderen of uw sim Only wilt verlengen, eenvoudig kunt u via de winkelzoeker op deze klantenservice pagina de winkel bij u in de buurt vinden.

Kunt u online niet de juiste informatie vinden? Dan kunt u contact opnemen, dit kan op 4 manieren 

  1. Chatten, dit kan op werkdagen tussen 8.15-17.30 u en op zaterdag van 10.15 – 15.30 u
  2. Twitter, dit kan altijd, u krijgt ongeveer binnen 1-2 werkdagen reactie op uw vraag
  3. Facebook, dit kan altijd, u krijgt ongeveer binnen 1-2 werkdagen reactie op uw vraag
  4. Bellen, dit kan op werkdagen tussen 9.00 – 18.00  en op zaterdag tussen 10.00 – 16.00 u

Belt u vanuit Nederland? Belt u dan 1200 of +31 619001200 Voor dit informatie nummer betaald u uw gebruikelijke belkosten

Belt u vanuit het buitenland? dan kunt u alleen op dit nummer bellen: +31 619001200

Indien u belt volgt er een  keuzemenu:

Eerste keuze:

Kies 1 Voor Nederlands

Kies 2 Voor Engels

Vervolgkeuze: 

Kies 1 voor Sim Only

Kies 2 voor Prepaid

 

 

 

 

Lebara klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 09.00 tot 18.00 zaterdag van 10.00 – 16.00

Telefoonnummers van de Lebara klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 0619001200

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden