Telefonisch contact
Bel 1830 - 100 cent p/m- Snel een telefoonnummer vinden
- Persoonlijk contact
- Uw stap naar de klantenservice
[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]
Contactinformatie klantenservice

Alles over NS Nederlandse Spoorwegen
Contact met de klantenservice
Op de klantenservice pagina van de NS (Nederlandse Spoorwegen) tref je veel mogelijkheden aan om eenvoudig te zoeken naar informatie en onderwerpen van vragen zoals:
- Problemen met inloggen in de Mijn NS app
- Hoe krijg ik mijn geld terug bij vergeten OV Chipkaart?
- Hoe krijg ik mijn geld terug bij een vertraging door NS?
- Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen? Hoe zit het met voordelig reizen na KIDS vrij?
- Ik ben vergeten in- of uit- te checken en wil mijn geld terug vragen.
- Wie kan mij iets uitleggen over de factuur die ik heb ontvangen?
- Hoe zit het met corona in combinatie met mijn abonnement en/of treinkaartje?
Helpdesk mogelijkheden voor u
Contact opnemen met de klantenservice van de NS (Nederlandse Spoorwegen) kan op de volgende manieren
- Twitter (doorgaans ontvangt u een antwoord binnen 15 minuten)
- Chat, stel je vraag aan één van de medewerkers. Je wordt zo snel mogelijk verder geholpen, direct online (elke dag van 7.00 – 23.00 u)
- Telefoon consumenten, let op indien je telefonisch contact opneemt, dit start in het Nederlands, (press 5 for English)
- Emailcontact
- Facebook (antwoord binnen 60 minuten)
Bellen met NS
Telefonisch is de klantenservice van de NS (Nederlands Spoorwegen) dagelijks dag- en nacht bereikbaar.
Juiste telefoonnummer en keuze menu
Indien u belt en u wilt het gesprek in het Engels vervolgen, kunt u direct 5 kiezen. (to continue the conversation in English, after dialling the number, directly press 5)
Er volgt een keuzemenu, hieronder alvast de keuzes op een rijtje, zo kunt u op voorhand direct verder hoeft u niet het hele bandje af te luisteren.
Kies 1 indien u belt voor: Abonnement, NS Flex, OV Fiets, Fietsenstalling of één van de acties
Kies 2 indien u belt voor: In- of uit checken of met een financiële vraag
Kies 3 indien u belt voor: Saldo opvragen, opladen van uw OV chip of een vervangende OV chip
Kies 4 indien u belt voor: U bent iets verloren, u heeft iets gevonden, of u heeft een andere vraag
Contact via chat
De Chatfunctie van Nederlands Spoorwegen op de klantenservice pagina is bereikbaar van maandag t/m zondag van 7.00 – 23.00 u
NS Nederlandse Spoorwegen is telefonisch bereikbaar via: 030-7515155
Openingstijden klantenservice: dag en nacht