Telefonisch contact

Bel 1830 - 100 cent p/m
  • Snel een telefoonnummer vinden
  • Persoonlijk contact
  • Uw stap naar de klantenservice

[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]

Contactinformatie klantenservice

Alles over NS Nederlandse Spoorwegen

Contact met de klantenservice

Op de klantenservice pagina van de NS (Nederlandse Spoorwegen) tref je veel mogelijkheden aan om eenvoudig te zoeken naar informatie en onderwerpen van vragen zoals:

Helpdesk mogelijkheden voor u

Contact opnemen met de klantenservice van de NS (Nederlandse Spoorwegen) kan op de volgende manieren

Bellen met NS

Telefonisch is de klantenservice van de NS (Nederlands Spoorwegen) dagelijks dag- en nacht bereikbaar.

Juiste telefoonnummer en keuze menu

Indien u belt en u wilt het gesprek in het Engels vervolgen, kunt u direct 5 kiezen. (to continue the conversation in English, after dialling the number, directly press 5)

Er volgt een keuzemenu, hieronder alvast de keuzes op een rijtje, zo kunt u op voorhand direct verder hoeft u niet het hele bandje af te luisteren.

Kies 1 indien u belt voor: Abonnement, NS Flex, OV Fiets, Fietsenstalling of één van de acties

Kies 2 indien u belt voor: In- of uit checken of met een financiële vraag

Kies  3 indien u belt voor: Saldo opvragen, opladen van uw OV chip of een vervangende OV chip

Kies  4 indien u belt voor: U bent iets verloren, u heeft iets gevonden, of u heeft een andere vraag

Contact via chat

De Chatfunctie van Nederlands Spoorwegen op de klantenservice pagina is bereikbaar van maandag t/m zondag van 7.00 – 23.00 u

 

NS Nederlandse Spoorwegen is telefonisch bereikbaar via: 030-7515155

Openingstijden klantenservice: dag en nacht

Bel 1830 - 100 cent p/m