Telefonisch contact

Bel 1830 - 100 cent p/m
  • Snel een telefoonnummer vinden
  • Persoonlijk contact
  • Uw stap naar de klantenservice

[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]

Contactinformatie klantenservice

Alles over OV Chipkaart

Contact met de klantenservice

De klantenservice en contactpagina vanĀ  de klantenservice en helpdesk van OV-chipkaart begint met waar ze jou mee kunnen helpen. Je ziet direct 5 roze buttons in beeld online met de volgende informatieve onderwerpen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan tref je direct daaronder op de webpagina van de klantenservice, een serie veel gestelde vragen. Hierbij staat wellicht het antwoord op jouw vraag en daar tref je de gewenste informatie mogelijk aan.

Klachten nummerinformatie

Meldpunt nepmails (phishing)
Ontvang je een e-mail van OV-chipkaart die je niet vertrouwt? Laat het weten aan OV Chipkaart door de phishing e-mail (indien mogelijk als bijlage) door te sturen naar valse-email@ov-chipkaart.nl

Op de klantenservice pagina tref je ook een mogelijkheid om een servicepunt te vinden, door je eigen adres of postcode in te vullen kan je online gemakkelijk bij de gegevens van het dichtstbijzijnde service punt komen. Hier kan je naartoe, voor vragen en informatie. Zo kun je ook in contact komen met de klantenservice medewerkers van OV Chipkaart.

Vind het juiste klantenservice telefoonnummer

Kan je online niet vinden wat je nodig hebt en neem je liever direct contact op? Dit kan op meerder manieren:

  1. Telefonisch (dit betreft een 0900 telefoonnummer tegen gebruikelijke belkosten, tenzij je vanuit het buitenland belt)
  2. Gaat je vraag of klacht over een abonnement, dagkaart of ander reisproduct? Dan kan je contact opnemen met de vervoerder voor meer informatie.
  3. Stel je vraag via het online contactformulier via de klantenservice pagina en je ontvangt informatie.
  4. Schriftelijk, stel je vraag per post en je ontvangt een reactie vanuit de klantenservice met informatie.
  5. Ben je niet tevreden over de OV-chipkaart of de dienstverlening van Klantenservice OV-chipkaart? Dan kun je een klacht indienen. Je klacht wordt vervolgens door een team van speciaal opgeleide klantenservicemedewerkers in behandeling genomen en behandeld.

Bellen met OV-Chipkaart

Indien u belt, hoort u een telefoonstem. Deze legt uit dat u ook veel online kan of zelfs moet regelen. Er volgt een keuzemenu.

  1. Kies 1 indien u de OV chip verloren bent of hij is gestolen
  2. Kies 2 indien u informatie wilt of een vraag heeft over het Studenten-reisproduct
  3. Kies 3 indien u vraag gaat over een gemiste check-in of check-uit
  4. Kies 4 indien u een andere vraag heeft

 

OV Chipkaart is telefonisch bereikbaar via: 0900-0980

Openingstijden klantenservice: ma t/m vr van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur

Bel 1830 - 100 cent p/m