Telefonisch contact

Bel 1830 - 100 cent p/m
  • Snel een telefoonnummer vinden
  • Persoonlijk contact
  • Uw stap naar de klantenservice

[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]

Contactinformatie klantenservice

Alles over Postnl

Contact met de klantenservice

Postnl heeft een chatbot genaamd Daan waarmee je gedwongen wordt om eerst interactie mee aan te gaan. Als de bot je niet kan helpen dan krijg je het telefoonnummer te zien of kun je contact opnemen via Facebook of Twitter.

De chatbot is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar voor u als klant van POST NL. POST NL werkt er zoveel mogelijk naartoe om je online en digitaal verder te helpen in plaats van telefonisch.

Helpdesk voor u

PostNL bouwt aan de toekomst van bezorgen in, naar en vanuit de Benelux. Om jouw favoriete bezorger te zijn, bieden ze simpele, slimme en duurzame logistieke oplossingen.

Op de klantenservice pagina van POST NL tref je diverse eenvoudige voorbeeld vragen en zoekfuncties. Zo probeert POST NL je snel en vooral online te voorzien van de juiste informatie.

Bij contact klantenservice en hoe werkt het, tref je de info aan over de verschillende mogelijkheden hoe je contact kunt opnemen.

Bellen met POST NL

Indien u belt, treft u een telefonische stem. Het nummer is voor zakelijke klanten, maar indien u een 7 kiest, kiest u voor particulier en krijgt u erna een keuzemenu te horen.

Bij te grote drukte, wordt de verbinding helaas verbroken nadat de telefoonstem u verder heeft verwezen naar de chat of website van de klantenservice.

Telefoonnummer POST NL

Postnl is telefonisch bereikbaar via: 088 8686868

Openingstijden klantenservice: ma t/m vr van 08.30 tot 20.00 u zaterdag 9.00 - 16.00 u

Bel 1830 - 100 cent p/m