1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met Rabobank?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact Rabobank klantenservice

Op de klantenservice pagina van de Rabobank kunt u terecht voor al uw vragen die u als particulier heeft omtrent uw bankzaken.

U kunt dus veel antwoorden op uw vragen online vinden. 

Dit kan op verschillende manieren. Via een zoekwijze bijvoorbeeld, zoekt u op uw vraag of probleem en u wordt online verder geholpen.

U kunt ook veel bankzaken regelen  via de Rabo App of als je ingelogd bent.

Er zijn diverse keuzemenu’s te vinden op de klantenservice pagina met diverse veelvoorkomende onderwerpen zoals: Betaalpas, Internetbankieren, Rabo apps, Sparen, Verzekeren, Betalen, Betaalrekening, Gegevens wijzigen, Lenen, Beleggen, Creditcard, Financiële overzichten, Hypotheek of Pensioen. 

  • Actuele zaken, wijzigingen of nieuwsberichten staan ook vermeld op de klantenservice pagina van de Rabobank

Indien er iets belangrijks verandert in uw leven, heeft dit wellicht gevolgen voor uw financiële situatie. Bij de Rabobank staan op de klantenservicepagina onderwerpen genoemd die hierbij aansluiten en kunt u ook veel antwoorden op uw vragen online vinden.  Onderwerpen hiervoor zijn: Baby op komst, Samenwonen, Huis kopen, Verhuizen, Uit elkaar gaan, Overlijden. 

Heeft u als klant van de Rabobank een Phishing mail ontvangen? Dan kunt u dit via de klantenservice pagina van de Rabobank melden en checken.

Wilt u liever contact opnemen en/of heeft u online niet gevonden wat u zocht? Dan zijn er 4 manieren om contact op te nemen, deze zijn ook te vinden onderaan op de klantenservice pagina van de Rabobank. 

  • U kunt een vraag stellen door te chatten met een virtuele assistent.
  • U kunt telefonisch contact opnemen met de Rabobank, bellen.
  • U kunt een bericht sturen via de Facebook pagina van de Rabobank
  • U kunt de Rabobank bereiken via Twitter

 

Telefonisch contact opnemen met de klantenservice is mogelijk. Dit kan voor algemene vragen: Telefoonnummer: 088 722 66 00 (Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur)

U gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden, onderzoek en om gemaakte afspraken terug te luisteren.  U dient uw vraag vervolgens in te spreken in een paar worden en u wordt telefonisch verder geholpen.

Naast het algemene telefoonnummer zijn er ook nog diverse andere nummers beschikbaar en ook te vinden via de klantenservice pagina van de Rabobank. De telefoonnummers zijn verkrijgbaar per hierna vermeld onderwerp: 

  • Er is een telefoonnummer voor als u uw pas of card wilt blokkeren en/of hulp hierbij in het buitenland nodig heeft. (T. 088 7226767 of vanuit buitenland met +31 ervoor, 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar)
  • Er is een telefoonnummer voor het checken van u saldo, geld overboeken en betalen, deze wordt ook wel Rabofoon genoemd.  (T. 0900 0909 € 0,20 ct per gesprek + gebruikelijke telefoonkosten / telefoon buitenland +31 499 499 199 24/7 7 dagen per week bereikbaar)
  • Er is een telefoonnummer van het Service Centrum Beleggen (T. 030 231 31 31 of vanuit buitenland met +31 ervoor, bereikbaarheid op werkdagen van 8.00 – 21.00 u)
  • Er is een telefoonnummer voor Creditcards (T. 088 722 66 00, zelfde als algemene klantenservice)
  • Er is een telefoonnummer voor Zorgverzekering Interpolis Zorg (T. 013 462 2025 op werkdagen bereikbaar van 8.00 – 20.00 u en op zaterdag van 9.00 – 13.00u)
  • Er is een telefoonnummer voor schade melden via Interpolis  (T. 013 580 1234 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar)
  • En er is een telefoonnummer voor klantkennis.  (T. 088 7226300 maandag tot en met vrijdag 9.00 – 18.00 u)

Alle info staat overzichtelijk genoemd op de klantenservicepagina van de Rabobank

 

 

Rabobank klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur

Telefoonnummers van de Rabobank klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 088-7226600

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden