Telefonisch contact

Bel 1830 - 100 cent p/m
  • Snel een telefoonnummer vinden
  • Persoonlijk contact
  • Uw stap naar de klantenservice

[1830 is onderdeel van GMGM B.V. 100 cpm ook na doorverbinden]

Contactinformatie klantenservice

Alles over Simpel

Contact met de klantenservice

Op de klantenservice pagina van Simpel probeert Simpel u als klant zoveel mogelijk online verder te helpen:

Je kan  direct je vraag stellen bij Chatbot Simke. Simke kan je vragen stellen en er zijn mogelijkheden om veel voorkomende standaard onderwerpen direct te selecteren.

Om je op weg te helpen tref je tal van voorbeelden van veelgestelde vragen en/of onderwerpen

Er is een aparte pagina voor: MB aanvullers, hier tref je veel informatie aan.

Dit zelfde geldt voor ‘probleem met internet oplossen’ daar is ook een aparte pagina met veel informatie van te vinden en ook voor vragen over je toestel instellingen, kan je op een daarvoor bestemde info pagina terecht.

Zo probeert Simpel u zoveel mogelijk online verder te helpen.

Contact via Mijn Simpel app

Met de Mijn Simpel app kunt u ook veel zaken zelf regelen.

Samengevat kunt u online bij de klantenservice van Simpel terecht via: De chat / via de Mijn Simpel App / via de Community.

Helpdesk mogelijkheden voor u

Komt u als klant er niet uit via de klantenservice pagina of via de Mijn Simpel app, dan zijn er nog een aantal andere mogelijkheden om in contact te komen met Simpel:

Bellen met Simpel

U kunt telefonisch contact opnemen door te bellen naar het telefoonnummer 088 1005757

Houd de ID-code bij de hand zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.

Simpel is telefonisch bereikbaar via: 088-1005757

Openingstijden klantenservice: ma t/m vr van 09.00 tot 21.00 zat 10.00 - 17.00 u

Bel 1830 - 100 cent p/m