1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met SVB?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact SVB klantenservice

Op de informatie pagina van de SVB over de AOW treft u diverse mogelijkheden om direct online het antwoord op uw vraag te vinden

U treft buttons aan met plaatjes en onderwerpen waarop u kunt klikken.

Er is veel informatie te vinden over onderwerpen indien u al AOW ontvangt maar ook indien u nog geen AOW ontvangt en wel vragen heeft.

Onderaan de AOW informatie pagina treft u de actualiteiten aan.

Komt u er via de informatie pagina en online toch niet uit, kunt u helemaal onderaan op contact klikken. Er verschijnen diverse mogelijkheden om contact op te nemen met het SVB.

  • Per telefoon
  • Va Whats app
  • Via Mijn SVB
  • Per post
  • Bezoek een SVB winkel op afspraak

Telefoon*:

Indien u telefonisch contact op wilt nemen, vraagt de SVB om uw postcode, dan krijgt u vervolgens het telefoonnummer te zien, van een kantoor uit uw regio. Dit kunt u bellen.  Er zijn in Nederland 9 kantoren verspreid over het land.

Rotterdam, Leiden, Amstelveen, Zaandam, Utrecht, Nijmegen, Breda, Deventer, Roermond.

Whatsapp/Facebook:

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vraag, melding of opmerking kwijt via WhatsApp of Facebook.

Uw vraag beantwoorden zij op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur. U krijgt op werkdagen binnen 1 uur een reactie van het SVB

Mijn SVB:

U kunt via Mijn SVB uw gegevens inzien en wijzigen.

Post: 

Het SVB beantwoord uw brief binnen 10 werkdagen. Heeft u een Berichtenbox? Dan ontvangt u hetantwoord via de Berichtenbox.

Bezoek aan een SVB kantoor: 

Dit is in verband met corona momenteel niet mogelijk.

* genoemde telefoonnummer is vestiging Utrecht, zie opmerking bij telefoon, u dient online op de site van het SVB, via contact, uw postcode in te voeren en dan krijgt u het nummer te zien van het SVB kantoor uit uw regio. 

 

 

SVB klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
ma t/m vr van 09.00 tot 16.00

Telefoonnummers van de SVB klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 030-2649010

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden