1830 Nummerinformatie

Binnen 1 minuut in contact met Ziggo?

Onze ervaren telefonistes verbinden u door naar de juiste afdeling

Vandaag zijn er al

389

vragen beantwoord

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Emily De Vries

Joris Vriesekoop

1830.nl Initiatiefnemer

Het wordt ons als consument en bestaande klant van een bedrijf steeds moeilijker gemaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Het kost ontzettend veel tijd en gedoe om een klantenservicenummer te vinden. De frustratie om een vraag beantwoord of oplossing te krijgen wordt verergerd doordat er wel iedere keer van de rekening wordt geincasseerd en vaak worden vragen of klachten afgehandeld door studenten met een bijbaan. Bovendien zijn er veel misleidende nummerinformatiediensten welke niet eens vanuit Nederland opereren en dus niet gebonden zijn aan het ACM. Of is de desbetreffende nummerinformatie dienst gelieerd aan een bedrijf waar nu juist een klacht over is. Dit zijn nu exact de redenen waarom 1830 nummerinformatie, een initiatief van GMGM B.V. in het leven is geroepen. Onze ervaren telefonistes, met meerdere jaren levenservaring. zijn bekend met alle vaak- en minder vaakvoorkomende problemen of vragen aan bedrijven, waardoor ze U snel en goed aan een oplossing kunnen helpen en weer voor rust zorgen.

Hier zijn de veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik iemand aan de lijn?

De bellers naar 1830 nummerinformatie hebben gemiddeld binnen 46 seconden iemand aan de lijn

Hoe lang duurt het voor ik antwoord op mijn vraag heb?

De gemiddelde gespreksduur van een telefoontje insclusief doorschakelen is 3 minuten

Waar kan ik 1830 voor bellen?

U kunt 1830 nummerinformatie bellen voor vragen over: storingen, klachten, facturen en betalingen, abonnementen, instellingen, wat te doen bij verlies, blokkeren, de status van een reparatie, technische of algemene vragen.

Wat kost het bellen naar 1830 nummerinformatie?

De diensten van 1830 nummerinformatie kost slechts 100 cent per minuut, ook na het doorschakelen

Wie of wat is 1830 nummerinformatie?

1830 nummerinformatiedienst is een initiatief van in Nederland gevestig GMGM B.V. Wij zijn dan ook gebonden aan de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt

Ik moest iets opgelost zien bij PostNL en ik kon het telefoonnummer maar niet vinden. De vriendelijke en behulpzame dame van 1830 kon mij niet alleen direct doorverbinden; ze had ook nog het keuzemenu klaarliggen!

Sneller tot een oplossing

Ik zit al een enige tijd met een abonnement wat me iedere maand maar kost. Naast mijn werk en gewone leven moet ik dit ook nog zien op te lossen. Fijn dat 1830 nummerinformatie bijdraagt aan een snellere oplossing van mijn probleem!

De frustratie voorbij

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Sinds 2007 heeft 1830 meer dan 1,000,000 mensen aan een antwoord geholpen. Bent u de volgende?

Sinds

2007

Persoon

1.000.000

En maar zoeken naar een hulpnummer! het telefoonnummer om wat te kopen was zo gevonden, maar om hulp te krijgen ho maar! Gelukkig wisten de dames van 1830 mij snel door te verbinden

Maryam Clara

“1830 nummerinformatie heeft het telefoonnummer inclusief keuzemenu al voor u klaarliggen, u hoeft alleen nog maar op de belknop te drukken”

Contact Ziggo klantenservice

De klantenservice- en contactpagina van ZIGGO begint met een rij voorbeeldvragen, problemen en onderwerpen om zo te kijken of u er als klant wellicht zelf uit kunt komen. Eneco helpt je op weg. Je kan dan zelf aan de slag.

Ze hebben op de klantenservice pagina van ZIGGO de onderwerpen voor je op een rij gezet. Je zoekt of jouw vraag ertussen staat en ZIGGO kan je wellicht via de tips en informatie direct verder helpen.

Internet & wifi

  • Mijn Wifiverbinding doet het niet
  • Mijn bekabelde internetverbindingen doet het niet
  • Ik wil graag Wifi installeren, hoe nu verder?
  • Ik heb al een bestaande wifi verbinding, maar wil deze graag verbeteren uitbreiden.
  • Ik wil graag de hulp van een monteur inschakelen

Televisie

  • Help! Ik heb een foutcode in beeld. Wat nu?
  • Help! Ik heb helemaal geen beeld. Wat nu?
  • Ik wil graag mijn TV signaal verbeteren.
  • Help! Mijn afstandsbediening doet het niet meer.
  • Ik ben heb problemen met het installeren van mijn televisie

Abonnement & factuur

  • Ik wil graag uitleg over hoe het werkt met Mijn Ziggo.nl
  • Ik wil graag uitleg en toelichting op de factuur van Ziggo.
  • Ik wil graag contact over mijn abonnement
  • Ik wil graag een verhuizing doorgeven, hoe doe ik dat?
  • Ik wil mijn gegevens graag wijzigen.

Zoek je iets anders?

Dan helpt ZIGGO je uiteraard ook graag verder. Ga voor een compleet overzicht met onderwerpen als internet, wifi, televisie en bellen naar de online klantenservice en contactpagina

Via Mijn Ziggo app kan je ook terecht met je vragen. 

  • Via de app kan 24 uur per dag, 7 dagen per week chatten in de app
  • Via de app kan je je facturen bekijken
  • Via de app kan je je gegevens wijzigen

Toch nog wat hulp nodig? Eneco werkt met een chatbot, genaamd TOBI. 

Direct antwoord op je vraag Tobi is altijd online, razendsnel en helpt je meteen bij al je vragen.

Of Start een chatgesprek via de contactpagina

Of Vraag het de Community: Klanten en specialisten helpen je alles uit de producten van ZIGGO  te halen

Mailen met ENECO is ook mogelijk via het contactformulier op de klantenservice pagina.

Heb je een vraag over je bestelling? Bel dan 0900-0730 (gebruikelijke belkosten). U dient indien u belt uw postcode te noemen en de telefoonstem helpt u vervolgens verder met uw vraag.

ZIGGO is telefonisch bereikbaar op: Alle dagen van 8.00 tot 20.00 uur. (0900 nummer tegen gebruikelijke (mobiele) belkosten)

Vanuit het buitenland bereik je ons op +31 881 212 817. Je betaalt hiervoor het buitenlandtarief van je telefoonprovider.

Ziggo klantenservice Openingstijden

Wanneer u contact opneemt met de klantenservice, is het belangrijk om dit te doen binnen hun openingstijden. In de volgende lijst kunt u zien op welke tijdstippen zij elke dag beschikbaar zijn:
Alle dagen van 8.00 tot 20.00 uur. (0900 nummer tegen gebruikelijke (mobiele) belkosten)

Telefoonnummers van de Ziggo klantenservice

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met een medewerker. U kunt bellen met het algemene telefoonnummer van de klantenservice: 0900-1884

1830 is een onderdeel van GMGM B.V. 100cpm ook na doorverbinden